Fònics

post-header

Actriu, formada acadèmicament a l’Institut del Teatre de Barcelona i a Berlín, amb la companyia de Teatre de carrer Theatre Fragile, i la companyia de teatre i arquitectura No Fourth Wall, així com amb el English Theatre Berlin. Però sobretot, formada en l’observació.
Resident entre Barcelona i Mallorca, on ha treballat amb directors com Andrés Lima, Paco Azorín, Carlota Subirós, Oriol Broggi, Nies Jaume, Pep Tosar, Rafel Duran, Ferran Utzet, Jordi Oriol, Josep Maria Miró, Victoria Szpunberg, Pau Carrió , Jaime Pujol; a més de crear equip amb Joan Miquel Artigues i Toni Gomila.
En televisió, ha treballat en la minisèrie “Barcelona Ciutat neutral” i “Sudoku”, totes dues de TV3. I, actualment, surt en “Amor de Cans”, d’IB3 TV.En cinema, ha treballat en la pel·lícula anglesa “Off the rails”.
La seva recerca passa també per les noves formes de dramatúrgia, i per això ha creat juntament amb Jaume Madaula la companyia Aflel Teatre. És dramaturga de les obres “Monstres”, “Bar Nebraska”, “Dons de palla”, i “Homenatge”, les 3 últimes publicades; així com del projecte d’art urbà “Herois anònims”. És directora de “Dons de palla” i “Homenatge”, aquesta segona guardonada amb el premi Píndoles. És coordinadora de “Al cel mos vegem tots plegats”, un cicle en el Teatre Maldà de Barcelona basat en la reformulació de les Rondalles mallorquines, des de fa cinc edicions.

Com autora:

Com ha estat per tu sentir la teva obra convertida en pòdcast?

Molt especial, perquè és una obra que vaig escriure ja fa anys i que ja no es feia, i ha suposat recuperar-la per sempre. Ara ja la puc escoltar quan vulgui!

Com és el teu procés creatiu?

Normalment, a partir d’un tema que em mou, que m’interessa, que necessito dir… Començo a demanar, a fer entrevistes, a qüestionar, i amb el material que tinc em tanco per escollir la millor fórmula per representar-los.

Quant de temps et va dur escriure aquesta obra?

És un procés sencer, entre entrevistes i escriptura, crec que va dur entre dos i tres mesos.

Segueixes qualque ritual a l’hora d’escriure?

No, i tant de bo el seguís! Així seria més ordenada i disciplinada, crec.

Com actriu:

Havies fet feina abans en un projecte com aquest?

No, la veritat, i feia temps em feia ganes participar en un pòdcast teatral perquè és un format que m’atreu molt.

Com va ser la gravació a l’estudi de so? Tens qualque anècdota?

Vaig poder fer feina amb actrius i amigues que aprecio molt, i a més escoltar-les i ser dirigides damunt un text meu, ho va fer molt especial.

Com ha estat treballar dirigida per en Salvador Oliva?

Molt fàcil. Va respectar molt és el meu criteri i ses opinions que jo comentava damunt es meu text, així que molt contenta. Tant de bo repetir!

Trobes que s’hauria de continuar amb aquest projecte?

Per descomptat. La ràdio, el pòdcast, és un mitjà preciós, i escoltar teatre mentre cuines, condueixes…em sembla molt acollidor i enriquidor.

Post anterior
Següent post
Related Posts
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

caCA
No anàvem a ser menys, també usem cookies.    Configurar i més informació
Privacidad