Fònics

post-header

Salvador Miralles, és un dels protagonistes del pòdcast ENTREVISTES BREUS AMB DONES EXCEPCIONALS, de Joan Yago. Actor i director. Llicenciat en Art Dramàtic com a intèrpret per l’Institut del Teatre. Membre fundador de La Pulpe Teatro i de la Companyia La Reforma. Ha treballat en multitud d’espectacles, ANTIGONES 2077 produït per WeNeverSleep i el Teatre Principal de Palma, entre els quals destaquen, NEGRATA DE MERDA, BOMBER(S) dirigit per Jordi Vilà, UNA FLOR NO FA ESTIU de la que és autor, director i intèrpret (Premi a la millor interpretació Atapib 2019); MADAME MARIE dirigit per Frederic Roda, MARIA ROSA dirigit per Carlota Subirós i estrenat al TNC (Teatre Nacional de Catalunya); BOOM BOOM BOOM. Premi Jaume Vidal i Alcover, dirigit per Joan M. Albinyana; LIBERA ME. d’Ars Antiqua i dirigida pel mateix Albinyana; POR, d’Antoni Mus dirigit per Antoni Rosselló; LA CITA amb La Fornal d’espectacles (Gira arreu d’Espanya), etc. En televisió ha participat a la sèrie TREUFOC i ha aparegut a La Riera, sèrie de TV3. Amb La Pulpe Teatro ha estrenat “C.O.C.A.” al festival GREC 2014 i també ABSENTEE que va estar en temporada a Barcelona al Teatre Tantarantana. Ha treballat com a actor protagonista a FLAMES A LA FOSCA, d’Espriu i Rosselló-Pòrcel amb dramatúrgia i direcció de Teresa Vilardell (Festival GREC de Barcelona 2013; Mercat de les Flors), a LA CASA EN OBRES de Pep Tosar. LA
HISTÒRIA ROBADA dirigida per Joan Gomila i producció de La Fornal d’espectacles (espectacle guanyador del projecte Alcover, premi millor espectacle del públic a la Fira de teatre de Manacor i premi Ajuntament de Palma). Participà com a actor a ESTÁ LINDA LA MAR (2012-2013), autoria i direcció de Denise Duncan, espectacle guanyador de la Mostra de Teatre de Barcelona. Ha fet dues residències a LA SECA Espai Brossa produïdes per la sala: VAIG A COMPRAR UNA MUNTANYA i BROSSAT. Es va formar de ben petit a la Mostra de teatre de Manacor des de l’any 1995 al 2003. Ha participat en un documental, curtmetratges i spots publicitaris.

Havies fet feina abans en un projecte com aquest?

Va ser la primera vegada que feia la gravació de veu d’una obra de teatre. Anteriorment, havia fet falques publicitàries, avís de mòbils per un teatre i altres gravacions per ràdio, televisió i cinema. Aquest format va ser diferent i alhora interessant.

Com va estar la gravació a l’estudi de so?
El dia de la gravació vàrem arribar totes les persones implicades a la gravació de l’obra. Algunes ja ens coneixíem i d’altres no. Va ser una gravació distesa i agradable.

Tens qualque anècdota?

El meu personatge era un entrevistador i sortia a cada escena, per tant, vaig estar tot el temps gravant. M’anava millor fer-ho dret que assegut. En acabar tenia les cames que no semblaven meves. Més tard van penjar fotos i vaig veure que a totes estava amb posicions ben estranyes, supòs que cercava la comoditat de les cames.

Coneixies amb anterioritat l’obra que vares interpretar?

L’obra no la coneixia però sí l’autor. Té una ment privilegiada i les seves creacions són molt enginyoses.

Com ha estat treballar dirigit per en Salvador Oliva?

Molt còmode i fàcil.

Trobes que aquest projecte s’ha d’allargar en el temps? Per què?

Que les obres de dramaturgues i dramaturgs illencs quedin enregistrades per la posteritat és un fet molt positiu. També que puguin arribar amb format radiofònic a persones que no les poden llegir també em pareix genial. I podria afegir que aquest format pot crear curiositat per veure l’obra al teatre i, per tant, pot generar públic. Cosa que em sembla meravellosa.

Post anterior
Següent post
Related Posts
caCA
No anàvem a ser menys, també usem cookies.    Configurar i més informació
Privacidad